Heb je een schadegeval?

Dat is natuurlijk vervelend maar daarom zijn wij er.

Ons schadeteam doet er alles om een goede & vlotte schaderegeling te verkrijgen.

Daarnaast zijn wij 24/7 bereikbaar op 09 335 55 55 om jou te woord te staan voor dringende bijstand bij schade.

Voor dringende zaken is de KBC-bijstandscentrale ook steeds bereikbaar op het nummer +32 16 24 24 24.

Wat kan je zelf doen bij een schadegeval?
  1. Start een digitale schade aangifte via KBC Mobile of KBC Touch
  2. Verzamel zoveel mogelijk bewijsstukken van de opgelopen schade:
    1. Neem een aantal foto's van de schade en de omstandigheden
    2. contacteer ons voor de opstart en begeleiding van jouw schadedossier
    3. vraag bestekken aan met de geschatte herstellingskosten
    4. bewaar beschadigde goederen voor eventuele controles tot het schadegeval is afgesloten
    5. verzamel facturen van dringende herstellingen
Ken jij ons schadeteam al?
  • Liesbeth, Jill en Marleen: behandelen de schadegevallen van onze ondernemers
  • Wim en Jens staan onze particulieren bij.
  • Inneke beheert de hospitalisatiedossiers en ondersteunt ons schadeteam.

Contacteer ons