- Schade
- Je schadegeval digitaal registreren
- Formulieren
- Aanrijdingsformulier
- Hospitalisatie
- KBC Bijstand
- Waarom KBC Mobile interessant is voor jou
- Hulp bij het installeren van KBC Mobile
- Instructievideo: eerste keer aanmelden in KBC Mobile als klant met een zichtrekening bij KBC
- Waar kan ik mijn verzekeringsbewijs digitaal raadplegen?
- Waar kan ik mijn fiscale attesten digitaal raadplegen?
- Hoe kan ik een polis digitaal tekenen?
- Waar kan ik mijn documenten of vervaldagberichten terugvinden in KBC Mobile?
- Waar kan ik in KBC Mobile terugvinden hoeveel ik reeds heb gestort voor VAPZ dit jaar?
- Hoe kan ik mijn profiel aanpassen ?
- Hoe kan ik een verzekeringsmachtiging geven of dit aanpassen?
- Hoe kan ik berichten versturen in KBC Mobile?
- Wie is Kate? Waar kan deze digitale assitente u bij helpen?
- Veelgestelde vragen over KBC Mobile
- De mogelijkheden van itsme
Wat te doen bij hospitalisatie?
Verwittig de maatschappij:
- per telefoon op 016 24 24 24 (call-center hospitalisatie): elke werkdag van 8 tot 17 uur
Indien je in het bezit bent van een AssurCard dan hou je de kaart van de patiënt bij de hand en geef je het kaartnummer door. Ben je niet in het bezit van een Assurcard dan laat je het formulier "aangifte hospitalisatie" invullen door jouw behandelend geneesheer. Je kunt dit formulier terugvinden op onze website onder de rubriek "formulieren".
- via de app KBC Assist: alle dagen, de klok rond