We dragen graag zorg voor uw en onze gezondheid. Daarom ontvangen we u enkel na afspraak om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen.

Eén platform waar jij als ondernemer al je vragen kwijt kan. Klinkt goed, niet? Daarom ontwikkelde KBC het online platform Vindr. Hier kan je terecht met je vragen over ondernemen, maar je kan evengoed je expertise tonen door op een van de vele vragen te antwoorden.

Bescherm als zelfstandige je toekomst met een aanvullend pensioen. Het pensioen van een ondernemer ligt laag en vul je best aan met een IPT. Ontdek het KBC Keyman Benefit Plan.

Phishing mail herkennen

Phishing mail herkennen

05 november 2020

Hoe herken je phishing mails en moet je ze melden? Je KBC-verzekeringsagent geeft je concrete tips over het herkennen van deze berichten en hoe je ze kan melden.

Mijn kind gaat op kot

Mijn kind gaat op kot

06 oktober 2020

Help, mijn kind gaat op kot! Een nieuw avontuur voor zowel ouder als kind dat een heleboel extra zorgen met zich meebrengt. Waarmee moet je rekening houden?

Vanaf 1 juli 2020 verandert de vorm van de internationale motorrijtuigenverzekeringskaart, beter gekend als het verzekeringsbewijs of de ‘groene kaart’ van je voertuig.

Dagelijks komen we als dienstverlener met veel mensen in contact. We volgen de richtlijnen van de overheid en gaan geleidelijk aan over naar de heropening van onze kantoren. UPDATE 04/05/2020: DE KANTOREN ZIJN OPEN EN WE WERKEN ZOVEEL MOGELIJK OP AFSPRAAK