We dragen graag zorg voor uw en onze gezondheid. Daarom ontvangen we u enkel na afspraak om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Leuk wist-je-datje: als je jouw aangifte digitaal registreert in KBC MOBILE krijgen wij meteen een melding met alle nodige informatie over het schadegeval. Zo kunnen wij meteen en persoonlijk met jouw schadedossier aan de slag gaan.

Heb je een auto-ongeval, of schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken en een diefstal gepleegd? Of heb je dringend hulp van de bijstandscentrale nodig?

Met KBC Mobile of KBC Touch kun je vlot

  • Een ongeval, schade of ziekenhuisopname aangeven
    KBC regelt dan achter de schermen alle administratieve rompslomp voor je.
  • Eenvoudig contact opnemen met je verzekeringsagent, de KBC-bijstandscentrale, VAB (bij pech)

TIP bij storm- of glasbreukschade

In de digitale schadezone in KBC Mobile of KBC Touch sinds kort kan je bij een storm- of glasbreukschade kiezen tussen 'Laat KBC je herstel regelen' en 'Regel je schade samen met je verzekeringsagent'. Kies je voor het 'herstel door KBC' dan wordt één van onze drie herstelnetwerken aangesteld en zal binnen de 2 werkdagen een hersteller jou contacteren voor het opmaken van een bestek en de herstelling van zijn schade.

Hoe geef je schade aan in KBC Mobile?

  1. Open de KBC Mobile app
  2. Meld je aan
  3. Klik op 'Kate' (het blauwe bolletje bovenaan)
  4. Vraag Kate 'hallo Kate ik wil graag een schadegeval aangeven'
  5. Kate helpt je verder doorheen de aangifte

Hoe verloopt je aangifte?

Heb je een hospitalisatie- of omniumverzekering? Dan krijg je meteen een dossier dat je in de app kunt opvolgen.

Bij andere schadegevallen ontvangt de contactpersoon van je verzekering (of VAB bij pech met je voertuig) automatisch de nodige info zodra je aangifte doet. Daar gaat hij meteen mee aan de slag om je schade af te handelen. Je krijgt zo snel mogelijk een update van je dossier.

Waar kan ik mijn online schadedossier opvolgen?

  • Ga in KBC Mobile naar ‘Mijn KBC’ en open ‘je contacten’ met daaronder ‘alle contacten’. Daar kan je schade of hospitalisatie aangeven of je dossier opvolgen.
  • In KBC Touch klik je op ‘Contact’ en selecteer je ‘Schade aangeven en opvolgen’. Dan kom je in de digitale schadezone terecht.
Download in the App Store
Download in Google Play