We dragen graag zorg voor uw en onze gezondheid. Daarom ontvangen we u enkel na afspraak om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen.

Hallo, ik ben Kate.

Kennen we elkaar al? Ik zit in KBC Mobile en bespaar je tijd en geld! Je kunt me vragen stellen over je bankzaken of verzekeringen. Als je dat wilt, kan ik ook zelf het initiatief nemen. Ik stel me graag even aan je voor. 😉

Hier vind je Kate in je KBC Mobile-app

Meld je aan in KBC Mobile.

Op je overzichtsscherm vind je dan rechtsboven een blauw icoon: . Tik erop en je komt onmiddellijk op de Kate-startpagina. Onderaan vind je het chatvenster om berichten te versturen en het microfoontje om met Kate te praten. Kate stuurt je onmiddellijk een bericht terug.

Ben je klant bij ons ? Dan kan je zeker het volgende aan haar vragen. Bijvoorbeeld:

  1. Vraagt een politieagent je verzekeringsbewijs? Zeg of schrijf gewoon ‘Hey Kate, toon het verzekeringsbewijs van mijn voertuig.’
  2. Sta je aan de balie van het ziekenhuis en heb je dringend je AssurCard-nummer nodig? Zeg of schrijf gewoon ‘Hey Kate, toon mijn AssurCard-nummer’. Je nummer verschijnt direct op je scherm.

Ben je ook bankklant bij KBC? Dan kan Kate ook het volgende voor jou betekenen:

  1. Een verrichting opzoeken: ‘Hey Kate, heb ik de internetrekening al betaald?’
  2. Je helpen bij een overschrijving: ‘Hey Kate, ik wil geld overschrijven’.


Laat je verder inspireren in onderstaand filmpje: