- Schade
- Je schadegeval digitaal registreren
- Formulieren
- Aanrijdingsformulier
- Hospitalisatie
- KBC Bijstand
- Waarom KBC Mobile interessant is voor jou
- Hulp bij het installeren van KBC Mobile
- Instructievideo: eerste keer aanmelden in KBC Mobile als klant met een zichtrekening bij KBC
- Waar kan ik mijn verzekeringsbewijs digitaal raadplegen?
- Waar kan ik mijn fiscale attesten digitaal raadplegen?
- Hoe kan ik een polis digitaal tekenen?
- Waar kan ik mijn documenten of vervaldagberichten terugvinden in KBC Mobile?
- Waar kan ik in KBC Mobile terugvinden hoeveel ik reeds heb gestort voor VAPZ dit jaar?
- Hoe kan ik mijn profiel aanpassen ?
- Hoe kan ik een verzekeringsmachtiging geven of dit aanpassen?
- Hoe kan ik berichten versturen in KBC Mobile?
- Wie is Kate? Waar kan deze digitale assitente u bij helpen?
- Veelgestelde vragen over KBC Mobile
- De mogelijkheden van itsme
Hier vind je Kate in je KBC Mobile-app
Meld je aan in KBC Mobile.
Op je overzichtsscherm vind je dan rechtsboven een blauw icoon: . Tik erop en je komt onmiddellijk op de Kate-startpagina. Onderaan vind je het chatvenster om berichten te versturen en het microfoontje om met Kate te praten. Kate stuurt je onmiddellijk een bericht terug.
Ben je klant bij ons ? Dan kan je zeker het volgende aan haar vragen. Bijvoorbeeld:
- Vraagt een politieagent je verzekeringsbewijs? Zeg of schrijf gewoon ‘Hey Kate, toon het verzekeringsbewijs van mijn voertuig.’
- Sta je aan de balie van het ziekenhuis en heb je dringend je AssurCard-nummer nodig? Zeg of schrijf gewoon ‘Hey Kate, toon mijn AssurCard-nummer’. Je nummer verschijnt direct op je scherm.
Ben je ook bankklant bij KBC? Dan kan Kate ook het volgende voor jou betekenen:
- Een verrichting opzoeken: ‘Hey Kate, heb ik de internetrekening al betaald?’
- Je helpen bij een overschrijving: ‘Hey Kate, ik wil geld overschrijven’.
Laat je verder inspireren in onderstaand filmpje: