- Schade
- Je schadegeval digitaal registreren
- Formulieren
- Aanrijdingsformulier
- Hospitalisatie
- KBC Bijstand
- Waarom KBC Mobile interessant is voor jou
- Hulp bij het installeren van KBC Mobile
- Instructievideo: eerste keer aanmelden in KBC Mobile als klant met een zichtrekening bij KBC
- Waar kan ik mijn verzekeringsbewijs digitaal raadplegen?
- Waar kan ik mijn fiscale attesten digitaal raadplegen?
- Hoe kan ik een polis digitaal tekenen?
- Waar kan ik mijn documenten of vervaldagberichten terugvinden in KBC Mobile?
- Waar kan ik in KBC Mobile terugvinden hoeveel ik reeds heb gestort voor VAPZ dit jaar?
- Hoe kan ik mijn profiel aanpassen ?
- Hoe kan ik een verzekeringsmachtiging geven of dit aanpassen?
- Hoe kan ik berichten versturen in KBC Mobile?
- Wie is Kate? Waar kan deze digitale assitente u bij helpen?
- Veelgestelde vragen over KBC Mobile
- De mogelijkheden van itsme
Dit kan je eenvoudig raadplegen door onderstaand stappenplan te volgen.
Hierbij het stappenplan in KBC Mobile:
Stap 1: ‘Mijn KBC’ onderaan in de app
Stap 2: Scrollen tot ‘Beleggingen’.
Stap 3: U kiest voor ‘Spaar- en beleggingsproducten bij agent’
Stap 4: U klikt de VAPZ aan
Stap 5: ‘Dit jaar gestort’ + mogelijkheid tot bijstorten voor 2021.