- Schade
- Schade online registreren en opvolgen
- Formulieren
- Aanrijdingsformulier
- Hospitalisatie
- KBC Bijstand
- Waarom KBC Mobile interessant is voor jou
- Hulp bij het installeren van KBC Mobile
- Instructievideo: eerste keer aanmelden in KBC Mobile als klant met een zichtrekening bij KBC
- Waar kan ik mijn verzekeringsbewijs digitaal raadplegen?
- Waar kan ik mijn fiscale attesten digitaal raadplegen?
- Hoe kan ik een polis digitaal tekenen?
- Waar kan ik mijn documenten of vervaldagberichten terugvinden in KBC Mobile?
- Waar kan ik in KBC Mobile terugvinden hoeveel ik reeds heb gestort voor VAPZ dit jaar?
- Hoe kan ik mijn profiel aanpassen ?
- Hoe kan ik een verzekeringsmachtiging geven of dit aanpassen?
- Hoe kan ik berichten versturen in KBC Mobile?
- Wie is Kate? Waar kan deze digitale assitente u bij helpen?
- Veelgestelde vragen over KBC Mobile
- De mogelijkheden van itsme
Verzamel dan zoveel mogelijk bewijsstukken van de opgelopen schade:
- neem foto's of contacteer ons om er te komen nemen
- contacteer ons voor de opstart en begeleiding van jouw schadedossier
- vraag bestekken aan met de geschatte herstellingskosten
- bewaar de beschadigde goederen voor eventuele controles tot het schadegeval is afgesloten
- verzamel facturen van dringende herstellingen
Aangezien een schadegeval een complexe materie kan zijn, willen we ons graag onderscheiden door er te zijn voor jou.